2007-12-16

Spelsexet då?

Jodå, i min totala genomspelningen av Mass Effect så fick jag med den biten också. Rätt smakfullt utfört, för att vara en digital version av intergalaktisk fysisk kärlek. Gällande spelet som helhet så är jag nöjd. Levlade max (level 50), fixade all den bästa Equipment som går att få (vapen, rustningar, tillbehör) och räddade därmed galaxen med en klackspark. Stör mig dock fortfarande på de buggar som jag nämnde här, och att i princip alla sidouppdrag - av vilka jag utförde så gott som alla - är likadana, både till utförande och till utseende. Blev lite tradigt i längden. Trots detta är Mass Effect ett av årets allra bästa spel, och jag är väldigt glad över att det kommer att komma (minst?) två uppföljare (som då förhoppningsvis åtgärdat de missar jag stört mig på).

Mass Effect sex scene