2008-05-12

Vina Pinata 2 (!!!)

Som några (eller många!?) av er vet så älskar jag Viva Pinata (jag använder ordet älska här, om ett spel fyllt av fina färger och gulliga låtsasdjur, så säker är jag i min sexualitet), jag har spenderat bokstavligen hundratals timmar med att odla och avla fram alla möjliga varianter av växter och pinator som går att få fram i det första spelet, och jag har 1000 av 1000 möjliga achievementpoints att visa upp för det. Hur som helst, någon har lyckats läcka några screens från uppföljaren, så som den självutnämnde Pinata-expert jag anser mig vara så kör vi väl en gemensam och väldigt detaljerad genomgång av dem nedan. Låt oss kalla det en workshop.

1) Pingviner!
Viva Pinata 2
2) Noshörningar!
Viva Pinata 2
3) Kan två markörer innebära kooperativt spelande (multiplayer)? Hoppas!
Viva Pinata 2
4) Snö!
Viva Pinata 2