2008-01-26

Cameron Tiede Canti

Cameron Tiede Canti FLCLI och med att jag för bara några dagar sedan köpte Toby HK:s Game of Death-variant av Canti från FLCL så resonerar jag så att det nog är lika bra att dundra vidare i full fart med konsumtionståget. Har med detta i åtanke bestämt mig för att köpa även Cameron Tiedes (blogg) version av Canti. Har man en vill man ha två vill man ha fler vill man alla. Min senaste tvångstanke kretsar med andra kring att köpa samtliga designvarianter av Canti, men utan att behöva betala 100 dollar för varje variant. Jakten på den grymmaste dealen är, som du säkert håller med om, nästan mer än halva nöjet.

Så, om du (mot förmodan?) skulle råka springa på någon variant av Canti, var inte blyg: Tipsa mig via valfritt kommunikationssätt. Absolut ingen som helst hittelön.

Update: 50 dollar fick jag hosta upp för Cameron Tiedes Canti. Det, min vän, är halva priset. Ebay, i kombination med den svaga dollarkursen, är något av det bästa som Internet har att erbjuda just nu.