2008-03-08

500 inlägg

Det som du nu läser är mitt 500:de inlägg i Geekporrs relativt kortvariga vistelse här på Internet. 500 inlägg på ganska så exakt 7 månader. I snitt över 70 inlägg per månad. Det känns bra. Jag är väldigt nöjd med vart jag har tagit bloggen, och vart den har tagit mig. Ibland har vi kanske lite för lite tid för varandra, ibland alldeles för mycket, men i det stora hela så fungerar vi väldigt bra ihop. Utan att låta alltför pretentiös så känns det som att vi fyller en tidigare lucka i den annars så generiska bloggosfären. Visst, jag vet väl lika väl som någon annan att vi aldrig kommer att konkurrera med mode-, dagboks-, och sexbloggarna när det kommer till antalet besökare, men det är ju inte heller därför vi gör det här. Till en början gjorde vi det bara för vår egen skull, och idag gör vi det till viss del även för din. Jag har kommit att tycka väldigt bra om Geekporr under den tid det tagit att skapa de här 500 inläggen. Hoppas att du gör det också. Tack.