2008-07-04

Det är inte du GTA4, det är jag

Det är ju alltid skitjobbigt när det blir så här, men allvarligt talat, vi visste ju båda redan från första början att det skulle sluta så här förr eller senare. Vi har ju som du säkert märkt umgåtts mindre och mindre för varje vecka som gått sedan vi träffades, och jag har nu bestämt mig för att det är hög tid att berätta sanningen: Jag har träffat en annan. Låt oss inte försöka hitta på några krystade bortförklaringar som ingen av oss ändå inte tror på - sanningen är ju som du säkert redan förstått att du gav mig för mycket frihet. Jag kunde inte hantera friheten under ansvar, jag spårade ur och tappade inte bara fokus, utan även intresset. Så, efter en tids uppehåll så träffade jag till slut Lost Odyssey. En japansk skönhet med en väldigt komplex men ändå linjär struktur som ger mig det där jag alltid velat ha, ända sedan jag var tonåring. Förlåt. Kanske ses vi igen, kanske till och med som goda vänner (eller mer), men just nu kan jag ärligt säga att
jag är glad att det är över
så lämna mig ifred
du är det sista jag behöver
och jag orkar inte mer
jag är glad att det är över
så lämna mig ifred
du är det sista jag behöver
och jag orkar inte mer

Lost Odyssey
Lost Odyssey