2008-08-31

Soundwave

Jag vet inte vad du tyckte om Michael Bays digitaleffektsonani Transformers, men trots en rätt cheezy handling med en del logiska glapp (om nu både Autobots och Decepticons var ute efter ett par gamla skattletarglasögon, som hela tiden låg ute till försäljning på Ebay, varför kunde de inte helt enkelt lägga ett bud på dem där?) så måste jag säga att jag trots allt gillar den. Släng in ett par stora robotar som slåss så är jag din för evigt, svårare än så är det inte. Kul för mig då att uppföljaren, Transformers: Revenge of The Fallen, kommer 2009. Någon sorts promotionbild eller motsvarande från filmen nedan. Det ser ut som om att Soundwave inte längre kommer att förvandla sig till ett superfränt kassettdäck som förr. Lite synd, men jag antar att tekniken måste gå framåt även för rymdrobotar. Hoppas han har med sig sina sidekicks Ravage och Laserbeak också. Här sätter vi punkt för dagens geekigaste inlägg.

Soundwave - Transformers: Revenge of The Fallen