2008-02-20

Ang. föregående inlägg

Minns du, den där gången när jag gjorde en sorts recension av första delen av Annihilation? Hur som helst, nylanseringen av Guardians of the Galaxy utspelar sig efter Annihilation och efterföljande Annihilation: Conquest, och då jag är mitt uppe i läsandet av dessa och inte vill utsätta mig själv för spoilers så vet jag inte mycket mer än att pistolkillen är Star-Lord, tjejen med stjärnbröstet är Quasar och Kratos-look-a-liken (du vet han i God of War för PS2) är Drax The Destroyer. Så, du och jag ser med lika stor spänning fram emot första numret av Guardians of the Galaxy, som sägs släppas någon gång i maj (och i och med att jag inte köper lösnummer utan i princip bara läser samlingsvolymer så kanske jag återkommer med en recension i början av 2009. Vi ses där).