2007-11-04

Konst (eller porr?)

Igår lördag, någon gång mellan 23.00 och 00.00, köpte jag min första tavla av Audrey Kawasaki. Tavlan, titulerad Mizuame, var en tidslimiterad utgåva och gick endast att beställa av tidigare notifierade intressenter under en timme igår natt. 110 dollar (inklusive frakt) kostade tavlan mig, och den kommer att se helt fantastisk ut i min nya lägenhet. Men, varför har jag då inte postat ett inlägg om det här tidigare, kanske du frågar dig (eller, rättare sagt, mig)? Helt enkelt av den enda och helt och hållet egenkära anledningen att jag inte vill att någon annan i min närhet ska ha samma tavla hängandes på väggen som jag har. Vi tror ju på individualism, både du och jag, eller hur? Dock kan du säkert köpa den på Ebay i december, när någon vill tjäna sig en hacka inför julhandeln, eller så kan du komma förbi hemma hos mig, så tittar vi tavlan och lirar lite Army of Two (som förhoppningsvis släppts vid det laget).

Audrey Kawasaki - Mizuame